اطلاعیه شماره ۱ امتحانات مجازی

 امتحانات پایان‌ترم از ۱۲ لغایت ۲۸ تیرماه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

 با مشاهده تاریخ و ساعت برنامه امتحانی از سامانه آموزشیار، جهت شرکت در امتحان مجازی در زمان مقرر به سامانه LMS به آدرس lms.iauda.ac.ir مراجعه نمایید.

 جهت مشاهده نکات و فیلم‌های آموزشی نحوه شرکت در آزمون، پس از مراجعه به پروفایل شخصی خود در سامانه LMS، از منوی راهنمای امتحانات پایان‌ترم، گزینه راهنمای دانشجویان را انتخاب نمایید.

 اکیدا توصیه می‌شود برای آشنایی با پروسه انجام امتحانات پایان‌ترم، حتما در آزمون نمونه سامانه LMS شرکت نمایید.
 
اطلاعیه شماره ۲ امتحانات مجازی
 مطابق بخشنامه، ۷ تا ۱۰ نمره از مجموع ۲۰ نمره، به آزمون پایان ترم اختصاص دارد.

 ۱۰ تا ۱۳ نمره باقیمانده، به ارزشیابی مستمر انجام پذیرفته در طول نیمسال اختصاص می یابد.

 شرکت در آزمون پایانی برای دانشجویان الزامی است؛ 
در صورت عدم شرکت در این آزمون، وضعیت درسی دانشجو حذف آموزشی (غیبت) ثبت خواهد شد. 
(با غیبت دانشجو در جلسه امتحان، حتی در صورت دریافت حداکثر ۱۳ نمره ارزشیابی مستمر، درس دانشجو حذف آموزشی خواهد شد)
 
اطلاعیه شماره ۳ امتحانات مجازی

 به‌روزرسانی تمام دروس دارای امتحان مجازی در سامانه lms انجام شده است.

در اسرع وقت به سامانه lms مراجعه و دروس ثبت شده را با دروس پروفایل خود در سامانه آموزشیار تطبیق داده و هرگونه تناقض را داخل گروه‌های مجازی اطلاع دهید.
 لازم به ذکر است با توجه به مجزا بودن امتحان دروس عملی کارگاهی و آزمایشگاهی، الزامی به ثبت این دروس در سامانه lms نمی‌باشد.

اطلاعیه شماره ۴ امتحانات مجازی

🔹 تعداد دفعات مجاز شرکت در آزمون یکبار است.

🔹 در صورت نیاز به بارگذاری فایل پاسخنامه برای سوالات تشریحی، مدیریت زمان جهت بارگذاری فایل بر عهده دانشجو است.

🔹 بارگذاری فایل را در طول آزمون انجام دهید و به لحظات پایانی امتحان موکول نکنید.

🔹 هر دانشجو فقط با یک دستگاه می‌تواند وارد سامانه آزمون شود و همزمان نمی‌تواند با چند کامپیوتر یا تلفن همراه وارد سامانه شود.

🔹 جهت سهولت در مشاهده و پاسخ‌گویی به سوالات، توصیه می‌شود با استفاده از کامپیوتر یا لب‌تاپ در سامانه امتحانات وارد شده و حتی‌الامکان از تلفن همراه استفاده نکنید. 

🔹 در صورتی که مجبور به استفاده از گوشی برای ورود به آزمون هستید، حتما آنرا به صورت افقی گرفته تا سوالات بهتر نمایش داده شود.

🔹 در صورت قطع اينترنت در زمان برگزاری آزمون، می‌توانید از همان مرحله‌ای كه قطعی رخ داده است تا پايان سقف زمانی آزمون، مجددا وارد آزمون شده و سوالات بعدی را پاسخ دهید.

حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان

اطلاعیه شماره ۵ امتحانات مجازی

 در صورت بروز مشکل در بارگذاری پاسخنامه حداکثر تا ۱۵ دقیقه پس از اتمام آزمون، طبق راهنمای زیر فایل‌ها ارسال نمایید:

۱. انتخاب گزینه بارگذاری با تاخیر پاسخ                                                                                                                               

۲.انتخاب گزینه تحویل تکلیف

۳. بارگذاری فایل‌ها و انتخاب گزینه ذخیره تغییرات

 تصمیم‌گیری در خصوص موارد ارسالی توسط دانشجویان، منوط به رای شورای آموزشی واحد است.



لینک ورود به کلاسهای مجازی : lms.iauda.ac.ir

اطلاعیه شماره ۱ / کلاس‌های آموزش مجازی


کلاس‌های نیمسال دوم از طریق سامانه LMS مشابه نیمسال قبل به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.با تکمیل مراحل ثبت نام، بارگذاری دروس، مشخصات اساتید و دانشجویان در سامانه LMS به سرعت در حال انجام است و با اتمام این مرحله بزودی کلاس‌های مجازی ترم جدید شروع خواهد شد.در اطلاعیه‌های آتی نحوه ورود به سامانه LMS و زمان تشکیل کلاس‌ها بیان خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۲ / کلاس‌های آموزش مجازی


کلاس‌های درسی از روز شنبه ۱۶ اسفندماه بصورت مجازی آغاز خواهد شد.جهت ورود به کلاس آنلاین به سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به آدرس lms.iauda.ac.ir مراجعه و ورود به سایت را انتخاب نمایید.

 برای دانشجویان 
نام کاربری:
شماره دانشجویی+۲۶۶
رمز عبور: 
شماره ملی

 بارگذاری برخی از دروس گروه معارف در سامانه در حال انجام است؛ لذا زمان تشکیل کلاس‌های معارف اطلاع رسانی خواهد شد.
دانشجویان و اساتید گرامی جهت آگاهی از زمان کلاس‌های خود، به پروفایل شخصی در سامانه آموزشیار مراجعه نمایید و در زمان مقرر در کلاس درس حاضر شوید.مشکلات احتمالی را از طریق گروه های مجازی اطلاع دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع گردد.
 
 اطلاعیه شماره ۳ / کلاس‌های آموزش مجازی


 روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه بروزرسانی دوم (شامل دروس معارف و سایر دروس تخصصی) در سامانه lms انجام پذیرفت.با مراجعه به میز کار خود در سامانه lms به آدرس lms.iauda.ac.ir دروس خود را مشاهده و هر گونه مغایرت را در گروه های مجازی اطلاع دهید.
 
اطلاعیه شماره ۴ / کلاس‌های آموزش مجازی


ضمن عرض تبریک عید مبعث، به اطلاع می رساند روزهای تعطیل رسمی کلاس مجازی تشکیل نخواهد شد. بنابراین روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه، کلاس های آنلاین تشکیل نمی شود.
 

اطلاعیه شماره 5/ کلاس‌های آموزش مجازی


 کلاس‌های مجازی در سال ۹۹، تا پایان هفته جاری برگزار خواهد شد.در ایام تعطیلات عید نوروز، کلاس‌ها تشکیل نخواهد شد و مجددا از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ کلاس‌های مجازی آغاز خواهد شد.
 
اطلاعیه شماره 6/ کلاس‌های آموزش مجازی

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، جهت حفظ سلامت همه عزیزان، در ۱۰ روز آینده، از شنبه ۲۱ فروردین لغایت ۳۱ فروردین ماه، دانشگاه تعطیل می باشد. لذا از مراجعه حضوری به واحد اکیدا خودداری نمایید.در بازه زمانی مذکور، کلیه کلاس‌های مجازی به صورت کامل و مطابق برنامه زمان بندی برگزار خواهد شد.
 

اطلاعیه شماره 7/ کلاس‌های آموزش مجازی

دفتر کار مجازی اعضای هیات علمی واحد راه اندازی شده است.

 دانشجوی گرامی برای ورود به دفتر کار مجازی اساتید، مراحل زیر را انجام دهید:

۱- ورود به پروفایل خود در سامانه lms
(lms.iauda.ac.ir)

۲- از منوی دفاتر کار مجازی، گزینه واحد گلپایگان را انتخاب کنید.

۳- دفتر کار مجازی استاد مورد نظر را انتخاب کنید.

۴- جهت ورود کد ۲۶۶ را به عنوان کلید ثبت نام انتخاب کنید.(در ورودهای بعدی نیاز به این کد نیست/پس از اولین ورود، دفتر کار مجازی استاد مورد نظر در میز کار شما ایجاد خواهد شد)

۵- در ورودهای بعدی، می توانید از طریق میز کار خود وارد دفتر کار مجازی استاد شوید.

۶- مطابق جدول زمانبندی درج شده توسط استاد، در زمان مورد نظر، استاد در دفتر حاضر است و می توانید با گزینه ورود به گفتگو و ملاقات آنلاین وارد دفتر مجازی شوید و پرسش ها و مشکلات درسی خود را مطرح کنید.
 
 

قابل توجه دانشجویان گرامی

با توجه به‌ وضعیت قرمز کرونایی شهرستان گلپایگان، بر اساس ابلاغ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، کارمندان دانشگاه از ۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه، بصورت شیفتی در دانشگاه حاضر می‌باشند.

۱. تا حد امکان، درخواست‌های خود را بصورت تلفنی مطرح و پیگیری نمایید و از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

۲. جهت انجام یا پیگیری امور آموزشی، مالی، فارغ التحصیلان، و دانشجویی خود، می‌توانید در ساعات اداری (۸ تا ۱۴) روزهای یکشنبه تا پنجشنبه با شماره‌های دانشگاه مطابق جدول پیوست تماس بگیرید.

۳. دانشجوی محترم در صورت ضرورت پیگیری درخواست‌های خود از طریق حضور در دانشگاه، ابتدا با حوزه مربوطه تماس گرفته و در خصوص تاریخ و ساعت حضور خود هماهنگ کنید.

۴. امور مربوط به تشکیل کلاس‌های مجازی و موارد مرتبط را در گروه‌های مجازی رسمی واحد مطرح نمایید تا پیگیری و پاسخگویی لازم انجام پذیرد.
برچسب ها : کلاسهای مجازی